Szanowni Klienci,

Dokładamy wszelkich starań żeby Państwa paczki docierały w nienaruszonym stanie, niestety nie zawsze jest to skuteczne ze względu na wiele niezależnych od nas czynników występujących podczas transportu przesyłek.

Żeby usprawnić proces reklamacji przedstawiamy punkty którymi należy się kierować podczas składania reklamacji :

  1. Jeśli paczka nosi ślady uszkodzenia zewnętrznego – należy spisać protokół szkody przy obecności kuriera.
  2. Jeśli paczka nie nosiła śladów uszkodzenia, a wewnątrz znajdują się uszkodzone produkty to prosimy o spisanie elektronicznego protokołu szkody, nie później niż kolejnego dnia od odebrania paczki : https://protokol.dpd.com.pl/

  3. Reklamację do Sprzedawcy należy zgłosić nie później niż 2-3 dni po otrzymaniu paczki.

  4. Do mailowego zgłoszenia reklamacyjnego należy załączyć :

  • dokładny opis uszkodzenia m.in. ( nazwy produktów, ilości, rodzaj uszkodzenia ),

  • zdjęcie uszkodzonych produktów w paczce,

  • jeśli uszkodzeniu uległo kilka produktów należy dodatkowo załączyć zdjęcie wszystkich uszkodzonych produktów na jednym zdjęciu,

  • protokół szkody

Po otrzymaniu wszystkich elementów Państwa reklamacja zostanie rozpatrzona, a my jako nadawca zareklamujemy paczkę u przewoźnika – oczywiście Państwo również mają prawo do złożenia reklamacji u przewoźnika ( w takim przypadku reklamację należy złożyć samodzielnie na wskazanej stronie https://www.dpd.com/pl/pl/moje-dpd/zloz-reklamacje/ )